Jak fungujeme
Co je možné čekat od případné spolupráce
Nejprve je třeba nás kontaktovat
Pokud už víte, že o pomoc od nás máte zájem, ozvěte se nám. Můžeme telefonicky či přes e-mail probrat podrobnosti, případně můžete rovnou vyplnit náš formulář nezávazné objednávky. Podotýkáme, že objednávka je opravdu nezávazná, pokud si zájem rozmyslíte, nic se neděje.
Příprava individuální cenové nabídky
Jakmile si spolu odsouhlasíme, že o korekturu opravdu stojíte, oslovíme naše zkušené korektory. Můžete počítat s tím, že vám bude přidělen odborník, který má s daným tématem již zkušenosti. Jakmile pro vás vybereme toho pravého a s ním se na realizaci domluvíme, budeme vás kontaktovat s konkrétní cenovou nabídku. Součástí této nabídky budou i platební údaje.
Nyní je to na Vás – úhrada objednávky
Pokud vás nabídka osloví, bude třeba ji uhradit, a to převodem na bankovní účet. Jakmile se požadovaná suma na účet připíše, pustí se náš korektor do práce. Celý proces budete mít možnost ovlivnit případným posláním potvrzení o provedené platbě, která nám dá jistotu, že se korektor do toho skutečně může pustit.
Jdeme na to!
Jakmile se nám podaří vyřešit nezbytnou administrativu, bude to už nás. Vám se zároveň otevře možnost komunikace i konzultace s vybraným korektorem. Jakmile bude korektura z naší strany hotová, pošleme ji vám v domluveném termínu do e-mailové schránky.
Co ještě třeba v případě korektur vědět?
Korektury v rozsahu do 25 NS hradíte v plné výši předem na bankovní účet. Pokud bude korektura obsáhlejší, je možné se domluvit na vypracování po částech. V praxi to funguje tak, že po napsání domluvené části se vám korektura zasílá k odsouhlasení. Pokud bude vše v pořádku, odešleme vám další výzvu k úhradě a jakmile platbu provedete, korektor bude ve své práci pokračovat dál.
Zajímá vás něco dalšího?
Napište nám a my vám na všechny otázky s radostí odpovíme.